Pages

Nak join tak tahu..taknak join macam lampi sangat..hai lah..

Assalamualaikum...

Mesti korang rasa entah apa-apa je kan tajuk entry kat atas tu..aku pon ada rasa sedikit annoying..kiki..*gelak tutup mulut* Sebenarnya gini,ada blogger invite utk Giveaway contest. Aku kan selama ni hanya lah blogger picisan yang low profile tapi comel ni (PANGG!)  sebelum ni mana pernah join semua tu..oh bukan untuk lebih tepat lagi mana aku pernah tahu pasal contest2 and tag ni semua..bila aku #belogJalan kat belog2 kawan-kawan yang lain aku baru tahu pasal ni..sobbss..sila lah jangan gelak..betul,aku tak tahu pun..bila aku terjebak baca belog LANUN tuuuu baru aku perasaan deme memang suka tag2 kan and buat contest cenggitu semua..best kan?aku je yang lembap sedikit lambat untuk tahu...

Untuk mengjoin kan diri dalam contest itu memang sangat tidak ada masalah tapi......sebenarnya aku kurang tahu apa yang aku nak buat and patut buat..hak hak hak...ok gelak untuk mencover diri sendiri...itu lah kelemahan den..entah hape2..macam masalah besar dalam Negara..ok dah...aku dah faham..nanti aku buat satu entry untuk contest tu..korang jangan marah ye kalau aku tag pada korang..ada sesape marah tak agak2?


~Lara 1/12/12~

0 comments:

 

aku,kucing,dia dan kamu Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review