Pages

Misi pencerahan!

Assalamualaikum..

Apakah pencerahan yang dimaksudkan di atas?kikiki...okeh sebenarnya lately aku sangat perasan kulit mula kusam..bukan setakat kusam malah macam dah mula sedikit gelap..sangat!tengok cermin rasa macam kena tengok banyak kali untuk pastikan. ok ni over! betul,rasa macam tak boleh nak terima.sebab mungkin banyak buat kerja luar kan..kena panas..walaupun hujan setiap hari nak tunggu lebat tu sure panas yang sangat hangat. Mula lah rasa nak marah je..tapi fikir balik,nak marah pada siapa kan?Tak dinafikan banyak sangat kerja dengan masalah-masalah yang datang dan anak-anak sendiri bulus yang semakin nakal..tapi sabit dah sayang dah jatuh cinta maka falsafah 'takpe..ok je...' je lah... agaga

Then bebaru ni ada la seorang teman ni meng 'syorkan' satu jenis produk..so hari ni bermulalah misi pencerahan balik kulit..untuk kembali kepada keadaan asal..cehhh,bajet kau snow White??takde lah sebenarnya dalam banyak-banyak benda yang di syorkan kepada aku,tertarik pula dengan fungsi jenama ni..aku taknak share dulu..biarkan ianya terbukti berkesan dulu yep?hihi..maka bermula kaji selidik dan segala lesen yang aku perlukan sebelum aku membeli dan makan produk tersebut..Ok bagus..semua complete dan aku set kan timing on your mark..get set go!!



~Lara 07/12/12~

0 comments:

 

aku,kucing,dia dan kamu Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review