Pages

# 2 GIVEAWAY! - JANGAN PERAH OTAK

Assalamualaikum..

Yeayyyy...Yeayyyyy...masuk contest lagi..kali ini dari blog SUANAZHAR.
Err..errr..bagaimanakah saya ingin  memulakan entry ini..cewahhhh..ok begini..aku cuma lah blogger picisan bermula dari awal bulan Februari 2009. Menulis hanya suka-suka. Menulis hanya sekadar berkongsi rasa dan peristiwa. Buat pertama kalinya melangkah setapak lagi dalam dunia blogger yang sebenarnya dah lama dilakukan oleh blogger-blogger yang ada. (Jangan gelakkan saya!)..hak hak hak.. Banner saudari ni seperti kat bawah. Disebabkan antara syarat penyertaan jangan membebel panjang2 maka cukuplah saja entry ini. Kaedah bodek membodek juga tidak akan dilayan..(baru rasa nak membodek..kikiki) Ok, btw terima kasih kerana menjemput saya ye.. =)




Mereka yang saya tag adalah (terdapat skema nya di situ) : 



~Lara  17/12/12~




0 comments:

 

aku,kucing,dia dan kamu Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review