Pages

Anak buah gelabah Ratu menyinggah!

Assalamualaikum..

Yeahhhh dah habis meeting!So beloging sekejap utk hari ini..Waaaaah gituuu...tajuk entry macam sangat tak boleh belah kan?Tapi iyee..Tak tahu lah kenapa Memei memang sangat suka berbuaian lately ni..bukan dulu takde hammock tu..tapi lately la aku perasan kalau lepak kat balkoni dia takkan ke tempat lain..ke Tempat Bersemayam dia aje lah..padahal itu bebudak 3C punya...Bila dah duduk atas tu dia takkan kasi can (bukan tin tau..peluang la kalau bahasa molek die...*kui*) punye utk bebudak tu duduk..Yang adik2?Bengang la..yang paling tak puas hati si Celat..cukup bengang dia kalau Memei dok keras macam tugu kat dalam buaian..








~Lara 13/12/12~
There was an error in this gadget
 

aku,kucing,dia dan kamu Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review