Pages

Makna Sunday bagi Memei

Assalamualaikum...

Hari minggu memang selalu aku akan mengemas satu rumah..cuci lantai,lap habuk dinding,tingkap,basuh baju,lipat baju,gosok baju,kemas peti ais,kemas meja makan..pokoknya segala-gala yg aku gagal buat pada setiap hari bekerja aku akan buat..so,siapa nak buat bini haruslah carik aku..#ehGile!..Ada ke promot diri sendiri?Ok yang itu abaikan..kui kui

Tapi bagi Memei Sunday adalah syurga donia..Dia sanggup duduk sepanjang hari atas katil dalam bilik ku. Keluar hanya untuk makan,minum dan beyak. Adik2 pun dia tak peduli..Main?Dia sanggup abaikan..Ala,sebenarnya dia hari-hari pon menepek macam ni..Cuma hari ahad ni dia sangat dengki sebab aku bukak alas cadar tu kan..Dia ingat aku tukar alas transparent kot..tu yang konon2 nak rasmikan la...










Sekejap je die bangun..pastu dia akan memanjangkan badan beliau cenggitu...tido sampai lapar..bangun makan,minum dan beyak..abaikan katil yang bogel togel tanpa alas tu ye..kate pon rajin kan..so alas tu pun aku angkut basuh sekali..harus lah kau puji diri sendiri kan Lara hoiii???

Ok dah!Aku pun nak memanjangkan badan sebab penat jadi isteri wanita mithali yang abadi....

#lupe nak bagi amaran kat atas tadi entry ni ada unsur2 masuk bakul angkat sendiri.So mahapkan lah insan picisan ini.........


~Lara 23/12/12~


3 comments:

m4rilyn said...

ahaaaa bertuah punya memei

meowwmania said...

jejebon kat rumah ni pon pantang kalo kite tukar cadar baru, berebut2 nak rasmikan haishh

Lara sushi said...

marilyn : kannn..rasa geramm je kelaku die yg ngengada tu...

meowwmania : same jugak ye MM?haha..tu la ntah hape2..die lak amik alih atas katil time cuti..

There was an error in this gadget
 

aku,kucing,dia dan kamu Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review