Pages

Jangan ada benci...syg..


Lirik/Tajuk Lagu: Jangan Ada Benci
Penyanyi: Casey

Andainya ada di antara kita nanti
Berubah hala serta janji
Jangan ada benci
Suka dan duka dilalui
Jadikan kenangan di sudut hati

Andainya cita-cita tidak kesampaian
Ikatan murni terputus di pertengahan
Jangan dikesalkan
Jangan lantaran kegagalan
Kita saling berdendam saling bermusuhan

Ungkit-mengungkiti
Sakit-menyakiti
Memusnahkan diri

Kita harus tabah dan bersedia
Cekal hadapi kemungkinan yang tiba
Kadangkala yang berlaku
Di luar kemahuan kau dan aku

Di sudut hati

suara rindu.....


hye kwn2...bila rindu menjelma cinta di hati semakin kuat bukan?inilah suara rindu yg ada dalam hatiku saat dan tika ini..


artist : azad jamin
ost Cinta Balqis



Suatu yang indah
Ceritanya bermula semalam
Andainya dapat ku rasa selamanya

Tetapi ku takut tidak mungkin dapat kumiliki
Walaupun kau hadir hanya dalam mimpi

Ku teruskan hidup
Hari demi hari pun berlalu
Seksa dan derita ku tanggung sendiri

Apa yang tinggal hanyalah
doaku padamu Tuhan
Pasrahku hanya kamu yang menentukan

Pun tak pernah ku sesalkan
Kecewa datang dan pergi
Tinggalku sendiri

Ditakdirkan aku syukur selalu
Sesungguhnya aku tahu
Temanku hanyalah aku

Semoga suatu hari nanti
Dapat ku temui
Penawar dukaku yang berdarah duka
Pabila bertemu pasti aku suarakan rindu
Laguku untukmu buat selamanya

kembali ke ASTRO..!

kwn2...lama tak jumpe u all kan?heheheh,sorry yerp..me lately bz gilak...and for information u all sume me dah kembali kerja kt ASTRO..hhehehe..alhamdulillah,rezeki me kembali kt sana...hikmah untuk segala derita yg terjadi..insyaAllah..

travel jauh..tp xpelah susah2 dulu kan?kak zana ajak stay together dgn dia..me dh plan pun macam tue..tgoklah..me nak settlekn beli brg2 sikit dulu untuk bilik dan rumah..me kembali duduk menyewa kt luar nie..hehehehehe..cut cost travel kot.. =)

ok lah..me nak hang out dgn kwn2...see ya next time..tata....mmmmmmmuahhhhh!!
There was an error in this gadget
 

aku,kucing,dia dan kamu Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review