Pages

cerita baby lagi.. =))

Tunggu timing nak terkam..huhu

Ni time die beradu tepi tingkap..grrr

Ni time die tido dalam keadaan duduk..muahahahah...sengal!

Hey Dude!!Happy New Year!Gile kan aku lambat wish kt korang?huhuhu...busy sesangat dehh..aku pon xtau apa yg aku busy kan kekadang...sobbss..

Meh aku cerita pasal baby dior aku.. (psst kekadang aku panggil baby chomel jerk)..La ni aku rase die sangat lah nakal...lepas makan bila perut dah kenyang hati dia sudah gumbira...die akan jadi sangat ganas...suka lompat sana sini pastu mencakar..paling tidak bila dia tengok rambut ku yg panjang ala2 Fazura ni (konon!) die akan terkam jugak..xtau la kenapa...grrrrrrrr (marah ni)..
Aku tak tahu kenapa tingkah lakunya tidak seperti cocot (in heaven now)..even die baby adalah kucing 'tino'..patutnye die lebih la rase santun nye..tapi tidak sama sekali...huhuhu...rase macam nak ikat jerk die dalam cage...bia rase cam zalim skit...betul...die nakal sangat...rasenye kalo lah aku boleh snap pic belakang badan aku ni mesti korang x caye die dah menzalimi aku...sobsss..

ape pon,aku sayang sangat kat die...lepas aku sayang Allah,agama,family dan diri aku,boleh katekan aku lepas tu aku menyayangi baby...die lah teman marah,teman sedih dan teman meroyan aku bila aku tak perlukan sesape pon dalam dunia ni lagi....

~peace!~

Sambil2 nak shopping perfume?jom klik wangian . Takkan rugi punyee... =))

 

aku,kucing,dia dan kamu Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review