Pages

# 1 - Le Lanun Ranggi Contest

Assalamualaikum...

Baca tajuk macam tak percaya kan?serius..macam tak percaya aku yang picitan picisan ni nak join contest...haip,ape ingat aku tak boleh join contest gak ke?helllo..jangan pandang aku tak cukup ketinggian tau!Ok,cukup mengarut..entry ni dari entry Budak Lanun. Ala blog yang aku bebel kat twitter yang aku gigih menghabiskan entry beliau dari tahun 2008 (sebelum entry di padam) sampai lah ke yang terkini nye..entry2 yang membuatkan aku kena sound dengan budak ofis sebab tetibe gelak tanpa perasaan malu di tengahari yang sunyi sepi dalam ofis. Part yang aku tak suke bila entry beliau soh aku imagine benda yang bebukan...aku dah lah jiwa tulus,lurus dan suci ni weiii..korang tak faham?ok abaikan!

Ok,contest ni bermula dah pun. Berakhir 20 Disember 2012 nanti. Banner Budak Lanun ni macam kat bawah ni. Comel kan budak kecik tu?eh yang lanun tu yang budak besau tu..yang si comel tu Mem buah hati beliau.


Contest ini menguji ke kreatifan korang dengan pic yang beliau berikan. Wah,kreatif kah aku?Jap,ni aku tepek dialog tersebut. memandangkan picture tersebut macam dalam gedung membeli belah, maka dialog pun ada related la ye dak? Kalau tak cukup kelakar, korang abaikan lah ye..


Boleh lah eh?ke aku kena tepek kan lagi dialog lain?Gigih tak kalau aku tepekkan lagi dialog lain?hak hak hak..takpelah aku rasa cukup la satu..lagipun budak lanun ni tak bagi syarat pulak boleh letak banyak2 dialog ke tak..kalau nak dialog lain boleh lah klik kat sini.saje add on but de prior is above.PEACE!

moral of the story : Erm, yang BF nak belanja biar ikhlas!yang GF bawak-bawaklah kurangkan nafsu bershopping yep...*nasihat untuk diri sendiri sekali*

Ok lah Budak Lanun...ni entry untuk contest. Memandangkan awak sedang ke arah dalam hati ada taman maka bodek membodek saya lupakan lah..kalau menang ok kalau tak pon ok..saja suka2 and have fun..kate pon blog picisan..PANGG!penampo diri sendiri..meluat lak rasenye kat situ..

ok stop,mengarut...sekiannnn.. =)

~Lara 10/12/12~

15 comments:

Aujinz said...

Hahahhahaha... terima kasih Cik Lara sebab sudi join.. nanti saya apdet list pengjoin.. XD

Lara sushi said...

okehhh pengnyedia contest..boleh gitu pnngil?heheh

m4rilyn said...

sengeh sensorang baca sript tu sbb reality. tapi it did not happened to me sbb xde bf. kuikuikui

Lara sushi said...

kan kan kan..kite pon samee..tapi selalu terjadi gitu kan?kikiki

ezy.fia said...

gud luck!
=)

Keri said...

haha... padan muka tamak sangat

Abu Huzaifah said...

gud luck... heee

Lara sushi said...

cik ezy : macehh..same la ngna wak ye.. ^ ^

en keri : sapekah yg tamak?tak fhm ni... ^ ^

en Abu : hehehe..sesamee.. same la ye ^ ^

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

huhu... gud luck dear>.<

Lara sushi said...

thankss dear.. u too ^ ^

Natasha said...

shopping pn ade limit gak erk? haha
dtg dr segmen same ^^..

Lara sushi said...

natasha : haha ni kes asal belanja sudahhh..tu yg kena limit kan tu..kikikiki good luck dear ^ ^

Dayang Deno said...

hai! deno datang dari segmen yg sama... jom baca dialog dari deno ? :)

http://dayangdeno.blogspot.com/2012/12/le-lanun-ranggi-contest.html

Lara sushi said...

hai deno!

good luck yep ^ ^

mselim3 said...

hehheh...terkena lagi pembelian barang RM 20 ke bawah aje..huhu kesian tu

pls: Saya datang dari segmen yang sama, komen saya pulak k.

http://mselim3.blogspot.com/2012/12/le-lanun-contest.html

 

aku,kucing,dia dan kamu Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review