Pages

PC Jahat!

sebab die rosak.huh dan aky tak boleh buat kerja.hapdet pon gune ho....HP la...ss


sekuan...sekian....


UPDATED :

Assalamualaikum...


Hah tengok la ayat tunggang langgang aku hapdet guna henpon tu.Sedihhh....huhuhuh...Aku tak tahu nak mula dari mana entry ni..tapi baru2 ni PC aku buat hal lagi...maka banyak nya cerita-cerita yang aku nak share dengan kawan-kawan terpaksa tergendala dulu..huhu..

Hantar pada kedai komputer di Giant tapi cuba bayangkan aku ulang alik sampai 3 kali hoiii!nasib dekat tapi kalau dekat pon cuba korang bayangkan berapa KM aku kena ulang alik angkut 'jebon' tu saje..hilang keayuan aku tau tak...


Ini pun baru lepas ambil semalam. Untuk aku menaip sampai ke huruf terkini ini, sebenarnya dah berapa kali aku reset and re boot dengan hanya menekan suis sahaja.hohhhh...

Aku nak menangis sebab banyak sangat kerja yang aku kena siapkan.Tapi kenapa PC yang aku sayang membuat ku begitu?----huh,drama sangatttt!!

Aku tak tahu apa masalah PC ni..nampak sangat suruh beli baru...kopakkkk..terpaksalah aku guna laptop buat sementara untuk buat kerja..masalahnya aku kena install balik segala software yang ade dalam PC itu..wahhhhhh!



patah hatiku....

~lara 18/10/12~

0 comments:

 

aku,kucing,dia dan kamu Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review