Pages

Blogwalking & hello Mr. October!

Jalan-jalan blog kawan-kawan cat lover and kenalan baru. Jalan-jalan buang masa, isi masa dengan segala cerita idea dari kawan-kawan. Banyak yang boleh dilakukan dengan blog ni sebenarnya...tak caye?betul,sampai aku rasa dunia maya ini lebih memahami kegilaan aku dari semua orang...ops,selain anak-anak bulusku..membezakannya hanyalah deme tak boleh membalas dan memberi nasihat..cehhh,nasihat katenye...aku je yang gemar menasihati deme2 supaya membesar dengan gagah!

Entry takde idea + bosan!ye aku bosan..bosan dengan keadaan mereka2 disekeliling ku.Bosan juga nak lipat kain yang menggunung dalam bilik tu.#EH

Ok,aku sudahi entry ni dengan pic menyeramkan di bawah...(18sg allowed)
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.





P/s : Haluu Mr October!Bye2 September....


~lara : 01/10/2012~

0 comments:

 

aku,kucing,dia dan kamu Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review