Pages

USS Vacation!

Assalamualaikum..

Hai hai hai...dah macam masuk konti radio lak. kikikiki...korang mesti tengah tidur kan?hei wake up!even hari ni hari ahad jangan bangun lambat!bangun bangun..!mesti korang tertanya-tanya dah kenapa minah ni..segar semacam je kan!hah,ok sebab dah bercuti sepuas-puasnya..fine aku release la sikit!banyak keje lately dan stress sana sini buat aku rasa fed up..Oh i need space!oh i cant breath!pls help me!dah cam onggile..dengan masalah ofis,masalah customer dan staf yang banyak songeh..hohh no i cant take it anymore..so sebelum aku jadi onggile lets we outing!So pergilah aku ber vacation dengan kawan-kawan yang sekepala..yang hati takde main #selang punya..yang bertahun-tahun kawan tak pernah nak tikam-tikam belakang..Yelah nowadays jangan korang tak tahu...nampak je muka baik depan kita pijak semut tak mati..tapi belakang..hah #amekawwww!Dua tiga jenis gak la aku jumpa orang yang tak bertamadun ni...so hai-hai bye bye la kan...kalau nak jenis berani belakang je ni memang sifat pengecut. Jenis yang hadoo bak kata kawan aku..*kikikiki*

Eh dah bukan nak cerita yang tak best nih..jangan mencemarkan belog or diary cutiest ni..#takmo2 lets we talk about happiness..waaaahhhh gitu!

Ok kami ke USS..Pun sebenarnya cerita ni dah lama bertapak kat dalam draft..nak mengembangkan nya je yang takde masa.bukan macam ASB ye dak?ada dividen2 bagai sume..kikiki =P..picture aku tak transfer lagi dari kamera..so lets we layan video 'abang api' dulu.. *blushing*
Errr..motip gua nak blushing?#ntahHape2.. =P


Terfikir one thing...mulut deme ni kebal sangat ke ape?kalau satu malam satu bekas cawan minyak tanah masuk dalam mulut kalau persembahan sebulan bape cawan lak kan...iskkk kebaihhh mulut gitu..Ok actually kat Cowboy Town kat Melaka pun ada persembahan yang lebih kurang serupa..dah jadi trend kot..ape pon happening la sebab ada abang api kennnn...*dah kenapa kau ni lara hoiii*



Pernah dulu masa first time pergi Cowboy Town kat Melaka tu, aku rasa macam saiko sangat..sebab ada part yang dorang akan datang kat kita secara random then pilih kita ke depan untuk wat api tu kan..aku boleh rasa nak menangis sebab rasa takut..yelah muka dorang kan menakutkan..dengan tak pakai baju..pastu dorang akan sergah2 bagi korang rasa terkejut..dah la mak ni memang kaki terkejut..OHHH *kesat peluh*

Oklah yu ols...tunggu uploading video ni lama bebeno..baru 2 video..kalau masukkan semua alamat sampai ke pagi esok la..nanti kita cerita lagi yep..

~Lara~





0 comments:

 

aku,kucing,dia dan kamu Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review