Pages

Memei dan Bunga

Assalamualaikum..

Wahhhh gitu..dah macam lagu gadis dan bunga kan?Korang tahu tak lagu siapa?


hahahha..gigih siap carikan lagi untuk korang tahu..kikiki..
 Eh entry ni bukan nak cerita pasal Rahimah Rahim..tapi pasal si Memei..ala memei buah hati pengarang jantung pisang aku tu..yang muka pengkid tapi dalam hati ada taman tuhhh...Ala yang peel suka bersidai tepi balkoni tu..yang suka kuis2 makan dalam bekas dan makan kibbles atas lantai tuhhh..*gelak tutup mulut*
Ok,adalah suatu hari tu aku dapat sejambak bunga..gigih ok sampai kena beri2 bunga..ok jangan tanya lelebih..sebab memang aku tak tahu pun..so jawapan retis 'no komen'..#erk #verangannnn..bila balik rumah malam tu dengan bunga kat tangan gigih dia mencium..sampai mengiau menyambut ketibaan ku..amenda la memei ni..sampai aku rasa dia lak yang paling excited sebab dapat bunga dari peminat misteri kan..hohhhh! #mencik
Tak caya?tengok bawahhh..hahaha


Over tahuuu anak dara sekor nii!sampai terteleng2 lagik pale mencium bunga tu..


tak puas hati menilik lagi tu..haii memei ambil lah untuk awokkk..mummy bagii. kikiki


hahahaha ok actually aku tak tahu nak bagi caption amende..#dwts
=P

~Lara 040413~




0 comments:

 

aku,kucing,dia dan kamu Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review