Pages

Kebabaommm!!

Assalamualaikum....

Dah lama tak bercerita kisah anak-anak bulus kan? Deme semua sihat tapi cerita ni agak lama dalam draft.Tak sempat nak hapdet. hihi perihal pangai deme masa malam Deepavali yang lalu. Ok, biasalah bila tiba mana-mana musim perayaan sekalipun bila nak raya je malam tu mesti ada perang mercun kan?memula bila aku balik je kat rumah masing-masing macam kena histeria..terloncat2..tapi malam tu masing-masing jadi macam kat bawah ni..tengok lah..lepas ni kalau nak bagi deme diam aku kena bakar mercun ye dak?hak hak hak (gelak setannnn)











Jangan tertipu dengan kata-kata diva di atas. Ini adengan bila mercun dah habis. Baru la dak debab ni keluar dari dalam rumah dan menyidaikan diri..kalau tak mana tau nak keluar dari bawah sofa. Sebab tu aku tak boleh nak snap gambar. CETTTT!hak hak hak..suke aku dengan gelagat deme malam tu..tapi yang bengang nye bila dah takde bunyi mercun memasing kembali ke habit asal... terloncat2 bak wakil rakyat dapat undi majoriti....#eh


~Lara 26/11/12~

3 comments:

Arissa.Adni said...

mommy sila standby mercun satu papan..!!! muahahaha....(gelak jahat)

Aujinz said...

hahhahahaha... comel... deme takot mercun ghupenye... koh koh koh

Lara sushi said...

Arissa : kan kan..lepas ni macam dah ada idea je nak bagi deme dok supan2 dalam rumah...ngehhh

aujinz : hak hak..itu lah pasal..serius rasa nak cubit2 je pipi deme yg wat aksi cenggitu..hak hak

There was an error in this gadget
 

aku,kucing,dia dan kamu Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review