Pages

Raya Celebration + holiday

Assalamualaikum..

Abaikan model2 yang tidak bertauliah dalam gambar2 di bawah ini ye kawan2..hihi..Tak habis lagi nak share cerita pasal Raya Haji yang lepas benonye..sebab sampai la ni rase teringat2 je dengan air sungai berdekatan dengan rumah pakcik kat Lenggong nun..air nye sangat sejuk dan aku sangat seronok melihat keindahan tersebut..(hmmm maafkan saya kalau terdapat bahasa yang agak berbunga di situ ye..kikiki..)


Tengok la adik2 ku yang membelakangkan kamera..bajet macam aku sedang menjadi paparazzi time tu..cett..tapi betull..nampak tak kaki deme semua tu..airnye takat buku lali saje kan?memang cetek..tapi agak deras jugak..bestt sangat aku kata weii..betuii..(ni part macam agak jakun sikit)


best kan?sebenarnye time ni keadaan sangat panas tau..kat rumah pakcik yang memang ade khemah and kipas segala tu membuatkan aku sampai berpeluh-peluh..sabit tak masam tau!idok le..


damai je kannn?hah kalau siang damai..cuba imajin kalau malam pulak?tak hendak aku nak bayangkan..mesti seremmm..hihi..


tengok..betul tak aku cakap?walau cetek airnye tapi agak deras tau,..aku takde lah mandi bagai pon..saje merendamkan kaki dan ambil ilham sambil termenung sendiri..huhu


hah,ok ni adik aku yang ke4..kami memang satu kepala tapi bukan kembar der..die pommm Cat Lover gak..yang bestnya kat rumah pakcik aku ni ade sekor kucing..uniknye anak kucing ni mata die lain sebelah..cer korang peratikan gambar kat atas tu..comell kan?dah la comel pastu jinak dan saaaaaangat manja!


Pasai apa aku kate sangat manja?tengok la..die boleh bantai tido macam tu je lepas letak kat atas peha..kami dok la bising kacau dia tido..harammm die nak jaga..boleh?penat sangat kot tolong masak  makan..mewahhh die ni..yelah manjang kat dapor..orang rewang die pon rewang makan ikan + ayam..boleh?


cute kan?tak semena lepas aku layan die ni tido,aku call kawan yang menjaga anak2 bulus ku kat rumah..ghindu??toksah cakap!memang ghindu seghindu ghindunyaaaaa!!sobbss..next entry aku cite pasai apa ghindu tu nanti jadi MARAH yang amat..hinns..hinns...(kembang bontot hidung menahan marah). 

Ok macam biasa,aku nak melayan Julia jap..hehe..lalallaa..best woooo cerita nya..makin lama makin PANAS!Sakit kepala aku lepas tengok cerita tu tolak tepi..dahsat tahap melampau kan?kekeke.. 


~Lara 06/11/12~

2 comments:

m4rilyn said...

dalamnyaaaaaa air sungai :-P

Lara sushi said...

kann kannn..dalam sungguh..rase hampir lemas tu.. =P

 

aku,kucing,dia dan kamu Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review