Pages

Amarah yang marah!

Assalamualaikum..

Apedaa title..macam BM dulu dapat 9G..Mahapkan sayeee...Nak ceghita pasal bebudak 3C dengan si Memei selepas aku tinggalkan deme semua di rumah kawan tempoh hari tu..Lately deme suka sangat berlari dalam rumah macam kena kejar dengan perompak..aku tak tahu pasai apa..lagi-lagi bebudak 3C tu hah..Sampai lah satu hari tu aku balik kerja dengan hujan dan perasaan yang sangat penat tu, apa yang aku lihat tempat makan deme terbalik,bekas minuman tumpah semua air dalam nya,lantai basah tambah pulak pasir bersepah-sepah..cer korang bayangkan pasir tu basah kena air yang tumpah tu..jadi apa lantai tu?huhu..sobbs..mak sedih..meroyan kang jiran-jiran dengaQ pulak..tambah lagi tempat poo pee deme tu deme tak kambus betui..sampai segala khazanah deme sume keluar sampai lantai..boleh?bagaimanakah perasaan hamba pada waktu itu?sobss..sobss...sedih bak kata hanggg...pastu pulak aku tengok si Cekot dok terloncat-loncat macam kena kejar dengan perogol bersiri!!Marah punya pasal,memang Cekot lah menjadi mangsa nya..maka terjadi lah insiden di bawah ini..












Cekot kena kurung!aku pon tak tahu kenapa yang lain aku tak kurung sekali..tak sampai hati gamaknye..ke aku memang bersikap BIAS?hurmm.... =P


~Lara 08/11/12~

4 comments:

Unknown said...

mommy kejam..kurung cekot sekor-sekor je...kurng sekali semua...bio sume kene denda menyepahkan rumah =)

Lara sushi said...

hahaha..mummy memang bias tauuu..keke..xdelah nampak yg terkinja-kinja time tu cekot sekor je..hehehe

Aujinz said...

mummy dia bias... sian cekot... yang lain kenape tak kena jail skali?..

Lara sushi said...

hahaha..sbb time marah tu die sorang je yg macam tak takot..dok terkinja2 lagi mcm kena kejar..yg lain dh menyorok kt atas balkoni diam2..hehe

 

aku,kucing,dia dan kamu Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review