Pages

Malas

Assalamualaikum...

Salam Maal Hijrah kawan-kawan. Moga tahun baru ni tahun yang paling terbaik untuk kita ye?Aamiinn..

Kemalasan menghantui diri..ye itu lah aku lately..Banyak sangat kerja mungkin..Opss tiba-tiba aku rasa eh baru masuk tahun baru dah malas2?So aku menggigihkan diri jugak untuk menghapdet blog yang mungkin kesunyian ini.Cuti Maal Hijrah aku balik Kapung Klang. Jumpa mak ayah tersayang.Sampai je rumah sentap dengan mama.Masuk bilik pastu menangis.Boleh?Entah hape2..Aku pun tak tahu kenapa malam tu aku rasa macam sensitif tahap gaban lak. Bila ingat sekarang macam nak penyepak diri sendiri. Pagi Maal Hijrah tu aku hantar papa dan ibu kat LCCT.Ada urusan yang deme nak selesaikan kat kampung. Jumaat aku ambil cuti. Sekali harung orang kate. Tak pergi mana-mana selain mengukur jalan dan menyetelkan kerja yang pending.

Sabtu aku mengadap laptop. Pergi jalan2 kat belog kawan-kawan. Sambil menghadap kerja-kerja admin untuk kedai. Hoh,sangat penat!!Budak-budak bulus semua ok cuma deme mungkin terasa sedikit kesunyian lately. Sebab aku tak gomol dorang macam selalu.Memei makin debab & bebudak 3c makin nakal..Panjat memanjat dah menjadi hobi memasing. Lampu kekelip kat balkoni pon dah sampai melayut ke bawah..sebelum terjerat leher memasing aku dah tanggalkan dah pon.Ok nampak tak kat situ aku kena lupekan untuk mencantikkan rumah sebab deme?

Sekarang aku tunggu masa untuk tutup kedai. Melayan mata dan perasaan dengan zikir terapi Hafiz Hamidun..Agak tenang..Itu sahaja yang aku mahukan tika dan saat ini....


~Lara 17/11/12~

2 comments:

m4rilyn said...

awak malas pun update gak blog. kita malas sampai xde blog update. kuikuikui

Lara sushi said...

hahaha..kui2...tu pon sebab takde gambar... =P

sedang mencari misi rajin dalam diri..hihi

 

aku,kucing,dia dan kamu Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review