Pages

Happy Birthday to Me

Happy Birthday to me...happy birthday to me..happy birthday to me...14 September 1983 adalah tarikh lahirku..Yes, 1 step closer to 3 series..wahhhh,dah tua benar gayanya..hurm,my wishh?ok the only one, Freedom!ada maksudnya di situ.Siapa yang mengenali aku pasti mengetahui apa yang aku maksudkan. Aku hanya perlu fokus pada diri sendiri dan family ku serta kerjaya ku sendiri. Aku tak perlu kan anybody else. Why?Sebab semuanya takda apa-apa makna untuk ku. Ada atau tidak sama sahaja malah aku rasa aku bukan yang terbaik. Berikan sahaja peluang itu untuk orang lain yang lebih berhak. Owh ok stop!No need to talk more on that..

This year?Yes,ada celebration + open house..ya dong..kan syawal nya ada lagi bukan?so sekali la..ada pilu jauh di sudut hati tapi ku simpan dan ku pendam..Ok lepas tu mereka semua ajak pergi karoke. Last Minute planned. Then layankan aje lah..

Macam tak best je nak cerita benda lain selain anak-anak bulus kan?hehe...ok lah entry kali ni aku stop sampai sini je..sambung lagi nanti... =)

Tuhanku..
Aku tak layak masuk syurgaMU
Namun tak jua aku sanggup menghadapi api nerakaMU
Kurniakanlah ku taubat dan ampunkan dosa-dosaku..
Sesungguhnya Kau Maha Pengampun dosa-dosa besar....




~lara - 170912~

2 comments:

Iz Yahya said...

Happy birthday Anies :) Moga panjang umur, dimurahkan rezeki dan bahagia bersana adik-adik tersayang :)

Lara sushi said...

hehe thanks babeee!aamiinnnn!

antara wishlist tahun ni,nak buat satu rumah besar utk mereka..hehe..mudah-mudahan tercapai.. :)

 

aku,kucing,dia dan kamu Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review