Pages

Memei -ade adik2 baru!

23 july 2012 - memei ade adik bar..aku baru je adopt dari one guys dr KD..tau tak?memula tu aku dah deal dengan mamat tu nak amik 2 ekor je..alih2 bila sampai kat rumah mamat tu aku amik semua sekali..boleh?sebab aku kesian,kalau aku amik 2 ekor tinggal yg sekor tu tak ke dia sedih nanti kan?so decided amik semua sekali..nah..korang layankan lah pangai dan aksi mereka kat bawah ni yep..hehehe


memei : sape la pulak bebudak ni?

ceteh , celat & cekot

cekot yg atas tu sangat penakot mulanya..tengok die kt atas tu..

celat & ceteh : apa kita nak buat lepas ni?

ceteh : celat ko kentot ke weii?

celat, ceteh & cekot : kite dah kna kurung dengan mummy..korang la sape soh bising sangat!

celat yang nakal tido dalam pasir.nasib baik pasir tu dorang tak poo pee lagik!



cekot & ceteh mmg agak akrab

dah lama-lama tu memei jadik macam ni ..aku rase la memei mesti pening ngan pangai dorang ni..yelah dah bape lama dia sorang aje dalam rumah tu.tetibe ade lak penghuni baru kan?mummy harap memei tak sunyi lagi la ye,sayang...





~lara-260712~

0 comments:

 

aku,kucing,dia dan kamu Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review