Pages

cAT tree & pangai diva memei

Mommy what's that??( memei bertanya ala-ala org omputih)

eh ape ni?asal kau tak boleh tanggal ni tikus?hoh!

ko ingat ko boleh lepas tikus?

huwaaaaaaaaaa..!!

Sebenarnya aku tak tahu nak letak caption apa dalam gambar di atas tu..so korang faham-faham sendiri sudah laaa..(kaau ada yang bace lakan..bajet macam blog aku heavy traffic..kah kah) kui2..haha..maafkan saya..actually 14.07.11 tu aku ada belikan memei nye scrath post / cat tree untuk memei..dah lama dah aku berhajat untuk belikan dia cat tree tu.Baru malam tu terlaksana..Almaklumlah ye mei..mummy kau ni bz aje memanjang..asyik drag je masa nk membeli nya tu..owh k berbalik pada ceita cat tree memei tu..hurm,..jenuh gak la memasang nya sebab aku buka budak yang 'pebret' subjek kemahiran hidup waktu sekolah dulu ok.Memei biasalah,time sibuk-sibuk memasang tu dia pun turut bersama menyibukkan diri.Bila dah siap tu,aku ingat dia takdelah gelojoh sangat dengan post baru dia tu. tapi rupanya dia cam dah minah jakun. Tak boleh nak kawal perasaan langsung. Habis si tikus yang tergantung kat post tu weii..hurmmmm...jagan kau jahanam ka post tu cept sudah lah ye mei..mummy belum dapt bonus lagi..hehe..

owh ye..sebenarnya aku rasa post tu sangat la murah sebenarnya sebab untuk yang setinggi korang nampak dalam gambar tu harga dia RM119 je kat Petzone Kota Damansara. Aku try search any website or facebook tapi takde...maafkan saya..kui2. Aku pun dah berubah arah kedai pet..dulu aku akan selalu pergi pet shop area Damansara ni..Siap jadi ahli..tapi lately servis dia tersangat la hampeh nya dan stok2 selalu takde. So mahap le aku nak stay lame kat pet shop tu..ah udahh...sekarang ni aku nak abeh kan entry kali ni dengan pangai si memei ni... Cer korang tengok gambar yag 3 bawah ni..sebenarnya memei tengah pandang kaki aku bergerak..die sedang mengngkat bontotnya untuk menyerang..hampeh kan?



malas la nak layan mummy..layan cik Ti lagi bagus! : ujar memei dengan perasaan princessnya

Tapi last-last agaknya dia terasa tertipu dengan aksi kaki bergerakku dia beralih ke cik Ti yang tergantung di post.Aku bagi mase dalam 2 weeks je lagi..tengok la cik Ti tu akan jadi ape..memei..memei...

0 comments:

 

aku,kucing,dia dan kamu Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review