Pages

Kek Lapis Sarawak!



Yeahhhh,aku memang kuat mengidam wei..pantang aku tengok makan kat tv sikit..kt tv ke or dari pembacaan aku kt mana-mana..sure aku akan kata ' eh,teringin la na makan tu'..so aku akan cari dan akan dapatkan.Baru-baru ni aku teringin lak nak makan kek lapis sarawak.haha,boleh?so aku pun search la kat tenet..carik la kat fb semua..haha..nahhh..Alhamdulillah dapatt..kah kah,terus ku PM dalam inbox..untuk pengetahuan aku cek gambar-gambar budak tu dalam FB..gambar tu bagi aku nampak best..pastu bila aku selidik die kate die tak simpan kek lapis untuk stok.bila ade order baru diorang akan buat.haha,so aku percaye and aku decided nak order kat die je..dahsyat kan aku?siyesss,untung weii kalo sesape yang menjual barang kat aku..sure aku beli...hhahah..wooppps!berbalik cerita kek lapis tadi...semalam aku dah dapat pos laju kek lapis sarawak tu..order and make payment hari khamis dan semalam baru sampai..ok lah lambat sikit..so aku tahu lah die memang buat yang baru kan..hahaa..yeyyyy!



lara~

0 comments:

 

aku,kucing,dia dan kamu Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review