Pages

What Should I do..Should I not...?


Benar...bila kita ada pilihan kita akan rasa sangat tak selesa.WHY?Sebab kita hanyalah manusia yang sangat lemah..bila ada pilihan pasti akan ada sesuatu yang di lepaskan untuk mendapatkan apa yang di inginkan.Tapi benarkah pilihan yang di pilih itu adalah pilihan yang terbaik untuk diri kita?What say you...?

Dalam pada aku dalam kekeliruan ini aku di sarankan untuk menunaikan Solat Istikharah. Aku harap niat dan tujuan ini betul.Maka aku menggunakan internet untuk mencari makna sebenar solat tersebut.Adakah pilihan yang perlu ku lakukan itu perlu ku minta petunjuk dari Allah atau ianya adalah tuntutan perasaan dan nafsu yang kita semua tahu ianya adalah mainan syaitan. Huraian Solat Istikharah boleh di baca di sini..

Aku insan lemah yang mohon petunjuk MU..




0 comments:

 

aku,kucing,dia dan kamu Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review