Pages

Biskut Milo Tabur

korang pernah makan tak?tak pernah?makan apa?'Biskut Milo Tabur' la...ok meh mak Jah nak bagi resepi nya...mana tahu korang nak try untuk berbuka puasa kannn.. (bajet macam resepi hotel taraf 5 bintang kan)..haha dulikk!
Bahan-bahan yang korang perlu ada :

Biskut Hup Seng (nak tukar biskut lain pun takpe.Tapi biarkan biskut jagung la)

Milo Serbuk eh ke Serbuk Milo?mana2 je la




Bekas Tupperware..tak semestinya kena jenaama Tupperware okeh..harap maklum

spoon aka sudu.

Gula Pasir..bukan pasir! =P



Memula korang kena ambil beberapa keping ikut sukahati korang nak makan banyak mana pun.Letak dalam bekas tadi.Untuk memudahkan korang tgumbuk sebenarnya letak je biskut tu dalam plastik bersih pastu korang bunjutkan plastik tu dan korang boleh tumbuk je pakai tangan dari luar..'keronyok2' kan plastik tu macam korang lepaskan geram pada buah ati korang ke..boss korang ke...hehehhee...wopps!ok lepas tu korang dah agak2 sederhana halus tu korang tuangkan dalam bekas.Ambil sudu dan cedok Milo ikut suka jugak berapa banyak yang korang nak letak.Pastu ambil 1 teh gula (amaran,jangan ambil banyak gula tak baik untuk kesihatan) pastu gaulkan lagi..gaul sampai sebati.Lepas puas hati korang boleh bawak bekas yang dah gaul sebati tu duduk depan TV pastu......makan la!apelagi...tadaaaaaaa...............................



senang kacang gileee kan!cuba lah... =P

~lara 100812 - 8.27pm~

4 comments:

Izzy said...

hahahahaha ingatkan bebetul la resepi. Cis. ini namanya makan milo! hahaha

Lara sushi said...

hahaha ~ ala nak gak rase macam masterchef kan..sebab ada tambahan biskut dengan gula so resepi la..kah kah

Aujinz said...

isk isk isk... boleh kena kencing Milo cenggini... koh koh koh

Lara sushi said...

hahha.. =P

jangan di amalkannn!

There was an error in this gadget
 

aku,kucing,dia dan kamu Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review