Pages

Hantu Durian..!

Beb...nk dengau cite pasal hantu duyan a.k.a durian?hehehe...adakah ianya seperti :



atau adakah hantu macam ni :



bukan....? okeh ataupon macam ni... ?



Tidak2...bukan sama sekali..hantu duyan tu adalah budak kt bawah ni... =))



heheheheheh...siyesss...aku adalah hantu duyan...baru2 ni aku pergi makan durian kt Kota Damansara...Ada lah stall2 yg kat tepi2 jalan tu kan...siap buffet lagik..amik la dulu kekunun nye 2 biji..tengah2 syok makan tu bangla tu pegi tambah lagi 2 biji..total 4 biji duyan...!!Gilak kan?korang tak rase aku yang tamak or bangla tu yg melampau?hahahah..mentang2 la aku ala2 ayu time tu die boleh nak 'usha' aku menggunakan buah duyan!muahahhahahha....kt bawh ni korang layan kan ajelah gambar nye ye?duyan nye dh abess.! =P





p/s : 4 biji tersebut bukan aku makan la2 tu jugak tau!aku siap tapau balik menggunakan 2 bungkus polistren...hahah!
 

aku,kucing,dia dan kamu Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review