Pages

My Baby a.k.a chomel

Hey Dude!Jumpa lagi...hehehe...aku excited ni..nak story pasal my baby...entry lepas kan kok telah di beritahu??hehehhe...
.
ni la my baby a.k.a chomel

Aku ambil baby pada 04 Dec 2011 kat Kampung Malaysia Tambahan,Sg Besi. Terima kasih kepada En Haiqhal and isteri..mula2 dalam petfinder.com aku choose kitten lain..bila sampai kat rumah mereka aku terus fall in love (cehhh...) dengan baby ni..terus aku pilih dia dan terpaksa (bukan kehendak kerana ketidakmampuan aku untuk menjaga adik beradiknya yang lain) memisahkannya dengan adik beradiknya..


Dalam kereta sangat bising sebab baby ni adalah kucing betine. Tapi dia sangat aktif...la ni dia dah sangat kuat makan..aku terhibur dengan keletahnya...semuanya sebab aku perlukan pengganti cocot( in heaven now)..

Namun sekarang ni aku nak tanya kat korang satu soalan..Patut ke or tak patut Baby 'neutered'?sebab nowadays kerap benar aku melihat kezaliman kucing-kucing jalanan ni..dan sebab lain aku takut kalau baby ada anak2 nanti aku tak mampu nak bela. Bila aku bagi pada orang lain, boleh ke dia menjaga anak-anaknya yang lain sepertimana aku menjaga baby?seperti kita maklum (wahhhhh gituuuuu..) kucing akan beranak dengan banyak dalam satu-satu masa..plss....Patut or Tidak??




 

aku,kucing,dia dan kamu Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review