Pages

arial radio kereta kena curik..!



morning alls..

arial(macam tu eja dalam BM eh?) kereta ku kena curik!sobss..padanlah pagi semalam bunyi radio mcam ada angin2 aje..mula2 aku tak pasan lagi..petang semalam baru aku pasan arial gedobok dh hilang..dunno where and sape pulak yg nak ambil kn?boleh buat apa dengan arial tu?huhu..dahsyat sungguh org sekarang ni kan?macam2 perangai luar jangkaan je..cuba la buat keje yg berfaedah sikit..tak pasal2 aku nak dengar radio pon susah..entah kn bila pulak aku nak pergi aksesori kereta beli yg baru..jahanam btul pencurik ni..aku jumpa mahunya aku sekeh and sepuk banyak2 kali..padan muka!
There was an error in this gadget
 

aku,kucing,dia dan kamu Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review