Pages

Selamat Hari Raya Aidilfitri


Hola geng.. =)) hari ni hari ke 25 kita berpuasa kan?pejam celik pejam celik dah nak berakhir ramadhan tahun ni..masih sempat kah kita bertemu lagi ramadhan tahun depan?insyaAllah...

Apa pun di sini, aku nak minta ampun dan minta maaf pada semua yang mengenali diri ini,yang berkawan,yang pernah berkawan,yang pernah bercinta,yang pernah sayang dan ada juga yang pernah membenci diri ini...dari hujung rambut sampai ke hujung kaki aku nak minta halal terkasar bahsa,terkurang ajar,terguris perasaan..aku juga insan yang sangat lemah..harapan moga syawal kali ini akan mendatangkan kegembiraan yang tiada bandingan nya kepada kita semua..kepada pembaca @ reader yang baru berjinak2 untuk membaca hasil nukilan hati ku yang tidak seberapa,yang tinggalkan komen dalam FB,dalam blog..terima kasih semua...sayang korang semua!(agak2 cam skema tak entri ku kali ini)hihihi...peace yo!

InsyaAllah jika ada rumah terbuka yang menghantar jemputan tu aku akan penuhi jika tiada aral melintang okeh..kirim2 kan la gambar2 yang menarik and kisah menarik utk berkongsi dalam FB..yang bawak kereta untuk balik ke kampung tu berhati2 lah ye..selamat pulang dan selamat balik ke rumah seperti biasa.biar lambat asalkan selamat okeh.. =))

oklah untuk tu je lah entri ku kali ini...esok2 kite tukau version pulak ye? =) orait?see ya...


 

aku,kucing,dia dan kamu Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review