Pages

hari ke 9 puasa


Munen Buddy,

Hari ni kat ofis sangat banyak keje yang perlu aku lakukan..mana taknye nak dekat raye ni ada je event..huhu..

Hari ni aku x berapa sihat sbb dr pagi tadi aku rase sakit kepala yg amat sangat..kawan aku cakap minum glukosa..hehe..rase cm baby lak..aku kena dapatkan rawatan doktor balik rasenye..mungkin sbb aku dah tak amalkan minum 3 liter air setiap hari..mana nak minum nye smpai banyak macam tu kalo sahor?Maunye aku muntah ijo..hehehe..

Entah la..aku tak tahu kenapa lately aku rase sangat teruja untuk membahagiakan orang2 yang aku sayang..demi kebahagiaan mereka bukan aku..inikah harga utk aku bayar setelah apa yg aku lakukan dahulu?

Aku belum bersedia untuk tinggalkan dunia dengan amalan yang sebegini...Tuhan,Bantulah hambaMu ini..bulan mulia ini lah bulan yg perlu aku usaha untk melipat gandakan amalan yg sangat sedikit ini..mlm ni mlm pertama jugak aku nak turun ke surau bawah rumah sewaku utk menunaikan solat terawih..harap hatiku di permudahkan...aminn..

-lara 090811-
There was an error in this gadget
 

aku,kucing,dia dan kamu Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review