Pages

Kitten vs cocot


Hey dude!Jumpa lagi...sorry dah lama tak update..sibuk sangat siapkan dateline untuk novel terbaru..'my first baby' come out dah..the next generation will be ready soon..hari ni aku taknak cerita sangat personal life aku cuma nak share ngan korang yg lately aku asyik teringat dan termimpikan cocot..aku cit cat dengan someone yang aku kenali di laman sesawang yang ada iklan kan tentang pet like kitten,rabbit and dog..he was informed(or maybe aku terasa dia memberikan lebih kepada nasihat) supaya aku tak perlu give up bila aku kehilangan kucing..sebab dia kata kemungkina kucing tu lost just for a few months..dia cakap dia lost kucing yang dia pet almost 1 years something..pernah hilang sampai 6 months baru jumpa..Should I??

I'm just thinking that cocot was died even it's hurt to say that..huhu..but i hope weekend ni aku boleh dapat a new one..dah make appoinment dengan someone kat Sg Besi..excited and cannot wait to see him!lalala..

oklah dude...nanti bila aku dapat kitten baru tu aku uploas pic kat sini and FB ya?heheheh....see dehh.. =))
 

aku,kucing,dia dan kamu Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review