Pages

Kurus punya pasal..

Hey Dude!Entri kali ni aku nak cerita pasal kurus..waaaaaa kurus okehhh...(even aku bukan lah size big mom or Giant lagikk kannn..)

Dari 'London Pengurusan Berat Badan' sehinggalah ke minuman 'Hidup Daun', 'SD11', teh orang kampung sehinggalah macam2 minuman untuk kuruskan badan aku minum..hanya semata-mata nak dapatkan balik berat badan aku 49kg to 52 kg dengan ketinggian 159cm..(comey x aku??) hehehe...itu dulu..tapi sekarang ni aku rase sedihhh..even aku bkanlah kategori debab melampau..(cehh...ada hati lagi masuk lif tekan sendiri tu..)tu sume gara2...........(g perenggan yg bawah k...iklan jap..)





Last week aku bukak beg yang aku simpan dalm bilik stor...Baju BB T..waktu zaman pinggang kerengga saloma ok..hehe...aku pakai and try fit balik tau ape yang jadi?terjadi lah isu buah pear yang agak ketara...huhuhuhu...

Tak boleh jadi ni..dengan langkah drastik aku terus skip bfast,skip lunch and aku hanya sentuh nasi waktu makan petang..itu pun sebab aku nak cover perut yang sangat lah ketara laparnya...last2 korang tau apa yang jadi?sobbsss...aku pengsan kat ofis and kesian tanganku lebam..sangat ketara...

Akhirnya aku nekad hanya mendisiplinkan diri aku dan cuba menghalang makanan ringan dari masuk dalam perutku dan amalkan makanan diet yang telah membelanjakan beribu2 duit aku..sobbss(seksaaaaaaa gile!) Now, aku rase I'll be ok..(waahhh!)hehehhe...nanti aku bagitahu pencapaian aku ye kawan2..doa2kan lah aku...

orait time to balik jumpe my cuttest kitten..sian die sesekor kat umah..entri selepas ni aku share cite pasal my baby pulak ok...seee yaa...!mmuahhh...
 

aku,kucing,dia dan kamu Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review