Pages

Kenapa eh?


Hai geng...lama benar aku rasa aku tak update kisah ku..bukan utk tatapan umum cuma sekadar memenuhi masa terluang..

Semalam mase aku balik rumah parents tiba2 dalam radio ada lagu Ku ingin kamu by Romance..Tiba2 aku syahdu sangat rase nye..xtau kenapa lagu itu menggamit segala yg pernah berlaku dalam hidupku..

demi semua yang aku jalani bersamamu
kuingin kau jadi milikku
kuingin kau disampingku
tanpa dirimu ku hanya manusia tanpa cinta
dan hanya dirimu yang bisa
membawa surga dalam hatiku


antara lirik2 kata yg ada dalam lagu itu...memberi kesan yg sangat mendalam..aku hanya manusia bisa..terkadang kenangan itu menyakitkan..ianya benar tidak dapat di lupuskan..derita dulu kini bahagia??benarkah itu hukum alam?selepas derita akan ada gembira?bila gembira akan ada duka?kitaran yg akan sentiasa berpusing dan berpusing?sebagai manusia kita hanya perlu redha dan redha...
 

aku,kucing,dia dan kamu Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review