Pages

Bile aku kate aku bosan

Hey buddy..jumpe lagi..nak tau ape entri baru ku kali ni?korang tafsirkan kn sndiri k..aku kt depan lappy..aku bukak facebook..aku bukak entri yg baru..tp aku rase bosan..aku tutup facebook balik..aku bukak lak email..aku tengok email..bosan jugak..pastu aku jadi sugul depan lappy..kenapa ye sejak kebelakangan ini hati aku kosong and sepi sangat2..even hari2 ku di penuhi dengan aktiviti dan mereka2 yg menyayangi ku?lepas tu aku bukak blog masakan..aku bukak entri baru2..tapi bosan jugak..sebab perut aku tak lapar and now its under diet planning..

Aku tutup lappy balik..aku bukak tv..aku tekan satu persatu cenel yg ade..semua rancangan membosankan..aku tengok beg dvd yg ade..aku selak satu persatu dvd yg ade dalam simpananku..semua cerita aku dah tengok..bosan jugak...last2 aku bukak lappy balik dan aku taip url blog aku..naaa...di sini aku luahkan semua kebosanan and aktiviti yg aku buat dari tadi..semua membosankan..itulah bila aku dapat mc 2 hari..adeh..bukan ke duduk diam macam ni membosankan?

aku terpandang kunci kereta yg tergantung tepi almari solek..aku nak pegi mane time2 gini?nak pegi shopping?erm,baru je shopping las week kot..takmo la asyik shopping..karang susut semua duit yg ade..so aku lupekan kunci tue..aku pandang tempat lain..aku tengok skrin lappy balik..aku tengok kt desktop..hah!folder novel buatan tangan ku..aku bukak novel 'bila rindu berbisik'..aku bukak page last 120..ayat terakhir..'aku menangis bersama hujan yg turun kala itu..'jap,aku nak sambung ape lak ni??huhuhu..kamon,idea..idea...ah,no idea!..so aku tutup balik folder yg ade...bosan!semua aku buat tak kena..haish!mate ku tetibe layu kena angin kipas..ni mesti sebab aku makan ubat selsema tadi..sooo??aku rase baik aku tido...

tata buddy..see you... =)
 

aku,kucing,dia dan kamu Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review