Pages

Kenduri Kawin menyemputkan..

Hari ini Kak Umi kawin..Jiran ku..aku,nisa dan mama pergi kenduri tue pukul 2ptg..hahaha dahla panas..aku kena tutup litup lg..tak pasal2 nisa adikku cakap 'oho,kakakku dah jumpa jalan pulang..ayu lagi..!' hahaha,siot..!

sampai2 kt sana ada pulak yg sound..'hai org jauh dah sampai..' kena perli lagi..aduh..!sabar jerk lagi..senyum gaks la coz yg sound tue mmg suka bergurau dan aku tau 'kelancangan' mulut die..senyum yg aku bagi tue tak tahu la boleh di kategorikan sebagai senyum kambing or senyum kerbaui or watsoever skalipun.,.tp yg pasti senyum terpaksa gaks la..

bila part nak makan tue..siap plak jiran ku dan mama bergosip pasal aku..aduh,sekali lagi aku kena tembak..sayup2 kt telinga ku ni(coz dorang bergosip pun sebelah kerusi ku jugak), 'Ti,kau berbesan dengan aku je la.tak jauh nak hantar pinangan..anak bujang aku tu semua belum kawin' aduh,kena lagi!..wah,ingat aku nie x laku ke?boleh plak la aku di jodoh2 kan lg eh?ada ke patut?si nisa dah dok menyiku2 aku sambil tergelak2..aku diam jerk..nasib la ramai org waktu tue..ni lah salah satu sebab kenapa aku cukup x gemar pergi rumah org kawin..mesti bab2 menjodohkan,bergosip takkan lari punya lah..nasiblah Kak Umi tue anak tok ngaji aku..nak xnak aku kena pergi gaks lah..huhuhuhh..sabo yo lah..!
 

aku,kucing,dia dan kamu Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review