Pages

penghibur hatiku..



cumel kan anak ku ni?namanya cocot..aku sayang sgt kt die..bayangkan dulu die sekecil tapak tangan namun sekarang nie berat badan die dah menceceah 2.8kg?hahahah,cocot suke wat aksi2 manja dan die skrg nie bila aku mula bercerita dan meluahkan masalah aku pada nya dia akan bunyi 'meow'..seolah2 die sgt memahami masalah ku..setiap petang bila aku main badminton di depan rumah dgn adik2 ku dan bila aku xtak pergi ke taman dia akan duduk tepi tingkap dan melihat kami bermain..penah suatu hari tue,pg2 aku kehilangan die?panggil name die tak datang2..aku dah mula nak menangis..kami cari satu rumah..tapi akhirnya kami hanya jumpa dia tengah tidur dalam bilik tidur ku?itu pun berselimutkan selimut aku dan adik ku yg tebal..terus aku peluk dan menangis..dialah penghibur kami sekeluarga saat nie..tanpa die,aku pasti rase sgt2 kehilangan demi kehilangan yg terjadi dalam hidup ku skrg nie..die lah penawar kala aku dalam kesedihan..kala aku di landa masalah...aku syg kan die..tp org kate x baik tangkap gambar kucing..nnti die akan pergi atau akan mati..aku jadi takut sgt2..pasni aku xkan tangkap lg..cukuplah apa yg ada..terima kasih syg..terima kasih menghiburkan mummy saat mummy menghadapi kehilangan demi kehilangan..
There was an error in this gadget
 

aku,kucing,dia dan kamu Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review