Pages

Demam

Assalamualaikum..

Entry demam dan orang lemah..huhuhu...tak larat tapi menggihkan diri untuk buat entry untuk tidak bersawang.Cetttt,lara ..blog kau bukan heavy traffic pon... hahahah..ok yang itu maaf...kekacauan jiwa berlaku bila time demam gini. 

Hurm..hurm...cemana nak cite..kite dah tahun baru kan?2013 dah...makkkk dah masuk 3 series ke aku?huk huk...apekah yang aku ingin kan tahun ini?Kebahagiaan dan kegembiraan?Ah,cliche.....aku nak jadi kaya dan bahagia....haha poyo tak azam itu?poyo tak poyo aku akan dapatkan...insyaAllah...

Azam tahun lepas..aku nak kurangkan berat badan..haha gelak lah!tapi aku rasa azam itu patut aku lupakan sebab azam kurangkan berat badan itu bak mencurah air di daun keladi...lalalalala....

Anak-anak bulus berazam untuk menjadi anak yang baikk..Katenye!Deme cakap lagi kalau deme nakal aku boleh gantung sensorang kat balkoni dengan hanger..

What say you 'Memei'....
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I



HUHHHHHH!


~Lara 04/01/13~


2 comments:

meowwmania said...

hehe...harap dah sembuh dr demamnya

Lara sushi said...

hehe thanks MM.. :)

There was an error in this gadget
 

aku,kucing,dia dan kamu Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review