Pages

Cloudy day!

Hey buddy..i'm back! Eh from now onward, aku na share beberapa cerita hasil nukilan ku untuk korang semua la..Mau nggak?Ala,bajet macam aku di kenali ramai kan? Orait, entry kali ni aku tak share lagi tapi saja nak share about my mum yang baru sahaja keluar dari hospital awal minggu ni. Dia dimasukkan ke hospital sebab sakit dada selepas beberapa hari kami semua balik dari gathering ke sungai sendat. Huuu...aku dan adik-adik ku sangat sedih dan sangat berharap yang my mum akan kuat untuk mengharungi semua tu. Selepas dia keluar dari hospital tu, aku ada belikan dia produk kesihatan dari Gamat Emas. Actually, dia dah amalkan makan produk tersebut dah lama dah. Tapi entah kenapa stok baru-baru ni habis. Yelah,orang kata nak buat macam mana kan?dah termaktub jadi macam tu kan?Apa pun aku puas hati yang kini dia kembali sembuh. Untuk melakukan kerja-kerja berat tidak lagi dan aku amat berharap kesihatannya semakin bagus. Oh kalau korang nk tahu apa produk yang my mum makan (actually kita sendiri pun elok untuk makan) kat sini aku ada attach kan sekali produk tu. Khasiat nya korang boleh klik link kat atas tu k. Bukan apa,banyak khasiat yang terbukti elok. Dan hasilnya InsyaAllah tidak akan mengecewakan.


0 comments:

 

aku,kucing,dia dan kamu Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review