Pages

Tompok yang hilang



name die tompok..aku hampir bela die tapi die tak boleh ngam dengan baby kat rumah. macam2 cara aku buat. mandikan dorang bersama guna syampoo yg same. Lap badan dorang dengan tuala yg sama.makan dalam pinggan yang same. masih tak boleh. sekejap je..macam kt bawah ni.tu pon sebab mereka sangat mengantuk lepas asyik bergusti.huhuhu..



Lepas tu aku terpaksa bagi pada kawan aku sebab katanya dia nak jaga kat rumah. Aku lepaskan tompok dengan hati berat. Siyes,aku rasa sangat bersalah. Mungkin aku terlalu cepat mengalah. Baby mungkin tak mahu ada penghuni lain selain dirinya kat rumah tu. Tengok lah aksinye.


Alih2 korang tau aku jumpe tompok kat mana?dengan keadaan badannya yang sangat kurus dan tak terurus. Aku jumpa tompok di kedai makan belakang kedai aku.




Aku jadi panas hati. Tak bertanggungjawab betul kawan aku tu. Aku nekad nak ambil balik tompok tak kira apa pon yang akan berlaku. Malam tu lepas tutup kedai aku pergi balik ke tempat aku jumpe tompok siang nye. Tapi aku x jumpe dah tompok malah sehingga ke hari ni aku dah tak nampak langsung Tompok di kawasan tu. Aku sedih dan sangat menyesal. Aku berdoa semoga Tompok dalam keadaan yang baik dan ada insan mulia yang menjaga nya..Andaikata aku jumpa Tompok balik aku akan pastikan Tompok takkan hilang lagi..


~menyesal~
There was an error in this gadget
 

aku,kucing,dia dan kamu Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review