Pages

Bila mata menuntut perhatian..

Hai all..time2 gini aku ngah keje..tp aku ngulor jap sbb mate neh gile menuntut perhatian..adeh..aku ngah update news komenwel kt interface..utk 2 weeks neh selepas keje siang di PJ aku sambung freelance kt astro..sambil2 uruskan bisnes..orang kate aku tamak smpai lupe kesihatan diri yg tak berapa nak baik neh..tp aku puas kot sbb aku dapat lupakan semua yg pahit yg pernah terjadi dlm hidupku..tidak akan ade lagi org yg akan memijak dan merendahkn diri ku lagi..cume smlm ade ke ptt ofismate aku takutkan aku...elok2 aku balik kol 3.30am terus aku drag to 5.00am..ngux tol dorang neh..

namun jauh di sudut hatiku ini aku merindui satu insan yg telah lame merajai hati dan hidupku..baby!!ibu rindukan baby..terlalu..!!

Tuhan,aku hanya berdoa dan mampu berdoa agar segala yg KAU tetap kan ini ade hikmah yg tersembunyi....amin..

okeh lah..time to get back to my work..see ya..!!
 

aku,kucing,dia dan kamu Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review