Pages

sahabatkah dia..?

dulu antara aq dan dia,komunikasi antr kami sangat baik..kami x pernah bergado atau berselisih pendapat..kami bebas memberikn pendapat tanpa ada heart feeling..air mata ku sering kali di kering kn olehnya..katanya dia xnk melihat air mataku menitis sia2 utk org yg x pernah menghargai..keluhan dan kesedihanku sering kali di dengari oleh nya..kesepianku sering kali di isi oleh gelak tawa dan sifat memahami nya..aq boleh bercerita ap sahaja dgnnya..aku boleh berkata ap sahaja dgnnya..die sering mengisi hari2 ku dgn rase tangung jawab seorang teman dan sahabat..namun kini semuanya telah berubah..berubah sama sekali..aku tidak lagi di hiraukan..hatiku sering kali di sakiti..janji dan kesetiaan seorang teman satu waktu dulu hilang bersama diri nya..hilang bersama diri nya yg satu masa dulu cukup ku hargai dan hormati..mngapa kini dia semakin berubah?ku tahu diriku tidak penting seperti mana si dia yg ada dalam hidupnya..namun berhak kah aq di pelakukan begini?aku kecewa,aku sedih..kata2nya cukup mnyakit kan hati setiap kali berkomunikasi..dan aku?tidak kuasa lg utk bertegang urat menegakkn segala2nya..biarlah..ku doakan dia bahagia..dia mungkin bukan sahabtku lagi tp namanya tetap di hati sbgai seorang insan yg pernah ku hormati satu ika dulu..terima kasih budak kiut..!

0 comments:

 

aku,kucing,dia dan kamu Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review